پیام مدیر عامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان به مناسبت روز کارگر وعید سعید فطر

اخبارو رویدادها

پیام مدیر عامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان به مناسبت روز کارگر وعید سعید فطر
1401/02/10

پیام مدیر عامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان به مناسبت روز کارگر وعید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم
«کار»یکی از زیباترین واژه‌هایی است که درآموزه های دینی و تاریخ کهن ایران زمین بسیار به آن تاکید شده وقرآن عزیز ،افرادی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌نمایند ،ستوده و آن را با جهاد درراه خدا برابر می‌داند. ونیز در کلام گهربار معصومین (علیهم السلام)قدر و منزلت کارگران از چنان درجه‌ای از اهمیت برخوردار است که پیامبر مهربانی و رحمت، بر دست کارگر بوسه می زند و آن را به دور از آتش جهنم می داند.

کارگران به حق به فرموده امام راحل(ره) ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.
 
بدون تردید نمی توان نقش اساسی این قشر عظیم و زحمتکش را در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور نادیده گرفت؛ آری ! کارگران ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی کشورهستند.
ذات اقدس پروردگار عالمیان  را شاکرم که در شرکت روانکاران احیا سپاهان، در محضر مبارک عزیزانی باشم که با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی  ایران عزیزمان ، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، تلاش می کنند تا مسیر تولید و توسعه پایدار کشور هموارتر گردد.
در پایان تقارن هفته و روز کارگر و عید بندگی و اخلاص ؛عید سعید فطر را به فال نیک گرفته واین دو مناسبت پر ارزش را خدمت یکایک همکارانم در شرکت روانکاران احیا سپاهان تبریک عرض نموده و امیدآن دارم که چون گذشته با انگیزه و‌خلاقیت مضاعف در سال تولید ،دانش بنیان،اشتغال آفرین ،سهممان را در تحقق منویات مقام معظم رهبری به نحو شایسته ایفانماییم .
مانا باشید و ماندگار
حسین زکریائی عزیزی

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید