دریافت تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در رتبه برتر

اخبارو رویدادها

دریافت تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در رتبه برتر
1401/07/01

دریافت تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در رتبه برتر

در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» شرکت روانکاران احیاء سپاهان به جهت بومی سازی گریس های مورد نیاز داخلی از جمله گریس کلسیم سولفونات موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت روانکاران احیاء سپاهان: طی آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حاتم با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت کارآفرینان و مسئولان اقتصادی، از این شرکت به دلیل بومی سازی تولید «گریس کلسیم سولفونات» در «محور بازطراحی محصولات خارجی در راستای مبانی اقتصاد مقاومتی» تقدیر به عمل آمد.

دکتر حسنی، مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان در حاشیه این جشنواره در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: این محصول به دلیل تحمل دمایی بالا و خاصیت فشار پذیری عالی از محصولات تخصصی صنایع بزرگ خصوصاً فولاد می باشد که تاکنون از طریق واردات تامین شده است.
وی ادامه داد: باعث افتخار است که به عنوان عضوی از هلدینگ تاپیکو و شرکت نفت ایرانول در راستای منویات مقام معظم رهبری گامی در مسیر توسعه تولید دانش بنیان و کاهش وابستگی خارجی برداشته ایم و بی شک این موفقیت مرهون تلاش بی وقفه محققان و تولید گران این شرکت می باشد.
جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) هر ساله با هدف بررسی توانمندی‌‌‌های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق تولید و اشتغال آفرینی و معرفی آخرین دستاوردها و موفقیت برندهای ایرانی بر اساس لیاقت و ارزش آفرینی ملی برگزار می گردد.
خاطر نشان میگردد این شرکت سال گذشته نیز به دلیل تولید دو محصول، روغن محافظ سطوح ورقهای فولادی RES PTO 25 و گریس کمپلکس لیتیم، موفق به کسب نشان حاتم در محور “باز طراحی و مهندسی معکوس محصولات خارجی انحصاری با استفاده از دانش بومی در راستای مبانی اقتصاد مقاومتی ” شده است.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید