جشن موفقیت کارکنان شرکت رسکو برگزار شد

اخبارو رویدادها

جشن موفقیت کارکنان شرکت رسکو برگزار شد
1401/12/17

جشن موفقیت کارکنان شرکت رسکو برگزار شد

هم‌زمان با سالروز میلاد ولی عصر(عج) جشن موفقیت و پایان سال کارکنان شرکت روانکاران احیاء سپاهان(رسکو) در کارخانه تولید گریس در شهر اصفهان برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی رسکو، در این مراسم که با حضور مهدی حسنی، مدیرعامل، سید مسعود سیدنا، مدیر تولید و بهره‌‌برداری، وحید افشار مدیر فروش و بازاریابی، بهاره رئیسی، مدیر پژوهش و فناوری، علی نجفی، مدیر حراست و کارکنان شرکت رسکو برگزار شد از همدلی و تلاش‌های کارکنان طی یک سال گذشته و رکوردشکنی در شاخص‌های اقتصادی قدردانی شد.

مهدی حسنی، مدیرعامل شرکت رسکو در این مراسم ضمن تبریک میلاد منجی بشریت، حضرت ولی عصر(عج) با اهدای شاخه گل از همکاران قدردانی کرد و تحقق اهداف شرکت در حوزه‌های تولید و بهره‌برداری، فروش و بازاریابی، بازرگانی و  برنامه‌ریزی استراتژی راهبردی را مرهون عزم جدی همکاران دانست.
وی افزود:  سود شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۹۰ درصدی را ثبت کرد. همچنین فروش انواع روغن، روانکار و گریس از ۹/۶۰۰ میلیون لیتر در سال ۱۴۰۰ به ۱۴/۱۰۰ میلیون لیتر در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.
حسنی با مقایسه  ارزش ریالی فروش این شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: این میزان از ۳۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۷۶۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت رسکو از افزایش ۵۹ درصدی تولید شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: رکورد تولید ماهانه تمامی روانکارها ۲ میلیون و پانصد هزار لیتر است که نسبت به آخرین رکورد ثبت شده، ۳۰ درصد افزایش داشته است.
حسنی همچنین با اشاره به این‌که میزان تولید گریس شرکت در سال ۱۴۰۱ از لحاظ مقدار  ۱۷۰۰ تن بوده است گفت: این میزان گریس تولید شده رکورد بالاترین میزان تولید در ادوار فعالیت شرکت روانکاران احیاء سپاهان را ثبت کرده است.
گفتنی است در این مراسم به همکارانی که نام آن‌ها مهدی بود و نیز آن دسته از همکارانی که بازه زمانی زادروزشان ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه بود هدیه اهدا شد.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید