پیام تبریک نوروزی مدیرعامل رسکو

اخبارو رویدادها

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل رسکو
1402/01/01

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل رسکو

مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) با صدور پیامی حلول ماه رمضان و فرارسیدن نوروز 1402 را به همکاران تبریک گفت. به گزارش روابط‌عمومی رسکو، متن پیام مهدی حسنی بدین شرح است:

که حیـات همه عالم به امیــــد است امیـــــد
تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، پیوند سنت های دینی و ملی است. رمضان یک تحول بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار و فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن، همانگونه که بهار نیز  رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی است و ما را به تاملی در خویشتن خویش فرا می‌خواند. امید است در ترنم این رویش سبز و ماه ضیافت الهی به تولدی دوباره بیاندیشیم و چشم و دلمان با نسیم رحمت و برکت الهی روشنی یابد.
خدا را سپاسگزارم سال نو را در حالی آغاز می‌کنیم که توانسته ایم با یاری پروردگار متعال و با کوشش بی وقفه و همت بلند شما همکاران گرامی و زحمتکش، سند افتخار دیگری را در تاریخ فعالیت شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) به ثبت برسانیم.
 
شرکت در سال ۱۴۰۱ در حوزه‌های تولید و بهره‌برداری، فروش و بازاریابی، بازرگانی و برنامه‌ریزی استراتژی راهبردی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و افزایش بیش از ۱۷۰ درصدی سود شرکت، افزایش بیش از ۴۰ درصدی تولید، افزایش ۱۲۰ درصدی فروش و رکوردشنی در تولید ماهانه تمامی روانکارها و تولید سالانه گریس تنها بخشی از دستاوردهای شرکت رسکو در سال ۱۴۰۱ است که در سایه عزم و تلاش‌های مجدانه همکاران عزیز محقق شد.
 
انتظار می‌رود خانواده همدل رسکو در سال جدید نیز طرحی نو درانداخته و با پشتکار و همدلی در تحقق اهداف عالی شرکت اهتمام ورزند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره، حلول ماه مبارک مضان و فرارسیدن سال نو را به  همکارانم تبریک می‌گویم و از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت دارم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفا کنیم.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید