بازدید دکتر حسین زکریائی عزیزی سرپرست شرکت و هیات همراه از شرکت روانکاران احیاء سپاهان

اخبارو رویدادها

بازدید دکتر حسین زکریائی عزیزی سرپرست شرکت و هیات همراه از شرکت روانکاران احیاء سپاهان
1401/01/30

بازدید دکتر حسین زکریائی عزیزی سرپرست شرکت و هیات همراه از شرکت روانکاران احیاء سپاهان

به گزارش روابط عمومی شرکت روانکاران احیاء سپاهان، جناب آقای دکتر حسین زکریائی سرپرست محترم شرکت و هیات همراه روز سه شنبه مورخ 1401/01/23 جهت آشنایی با واحدهای مختلف سازمان و فرایندهای تولید از شرکت روانکاران احیاء سپاهان بازدید نمودند.

در این بازدید که با همراهی مدیران عملیاتی صورت گرفت، فرایند کارخانه‌های تولید روغن صنعتی، گریس و روغن موتوری و ظرفیت ذخیره سازی و تولید هر کارخانه تشریح گردید. دکتر زکریائی ضمن تاکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت کارخانه جهت تولید بهنگام، بر کاهش هزینه‌های تولید تاکید نمودند. 
همچنین از پروژه اصلاح پایپینگ و ساخت وان ادتیو که توسط واحد تعمیرات و نگهداری و به واسطه توان داخلی سازمان در حال اجرا می باشد بازدید به عمل آمد. کاهش زمان تولید محصولات موتوری، افزایش بهره وری تولید و رفع خطرات ایمنی ناشی از روش تولید قبلی از جمله دستاورد های این پروژه به شمار می آید. در همین زمینه ایشان حفظ و نگهداری و تامین به موقع ماشین آلات را از جمله شاخص‌های مهم جهت کاهش هزینه‌های تولید برشمردند.
سپس ایشان با حضور در آزمایشگاه‌ روغن و آزمایشگاه گریس از نزدیک با فرآیند ارزیابی کمی و کیفی محصولات تولیدی و زیرساخت های این حوزه آشنا شدند. دکتر زکریائی ضمن بررسی طرح های تحقیق و توسعه در دست اقدام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین بر پیگیری هر چه بیشتر در حوزه تحیق و توسعه تاکید نمودند.  
سرپرست شرکت روانکاران احیاء سپاهان طی بازدید از واحد برنامه ریزی تولید از سفارشات جاری مشتریان و نیازمندی‌های تولید (روغن پایه و ادتیو) جهت تامین سفارشات مشتریان مطلع گردیدند. ایشان با تاکید بر هماهنگی بیش از پیش واحد فروش و برنامه ریزی جهت تامین به هنگام سفارشات و جلب رضایت مشتریان، دستورات لازم جهت تامین هر چه سریعتر مواد اولیه تولید را صادر فرمودند.
در طی این بازدید ایشان ضمن گفتگو با کارکنان شرکت شخصا نظرات ایشان را در مورد شرایط سازمان جویا شدند. شایان ذکر است ایشان طی جلسه‌ای ویژه با نماینده کارگران ضمن بررسی وضعیت رفاهی و معیشتی پرسنل، دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع مشکلات کارکنان را صادر فرمودند.
ایشان همچنین طی جلسه با مدیران عملیاتی ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته ابراز امیدواری فرمودند که در سال جدید در سایه الطاف خداوند متعال و در راستای منویات مقام معظم رهبری و اقدام جهادی ارکان سازمان شاهد موفقیت بیش از پیش شرکت روانکاران احیاء سپاهان باشیم.
 

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید