پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس رسکو

اخبارو رویدادها

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس رسکو
1402/02/12

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس رسکو

مدیدعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) با صدور پیامی، فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی رسکو، متن پیام مهدی حسنی بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
از سال 1382 که شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) فعالیت خود را آغاز کرد تا کنون، 20 سال می‌گذرد. دو دهه گذشته برای رسکو بدون شک همراه با فراز و نشیب بوده است و همه دست اندرکاران این شرکت برای رساندن آن به ساحل امن کنونی تلاش‌های فراوانی کرده اند.
اکنون  نهال دیرینه رسکو، به درختی تنومند تبدیل شده است که میوه هایش، کام همه را شیرین کرده است.
موفقیت های چشم گیر رسکو در تنوع محصولات تولیدی، رشد میزان و ارزش تولید و نیز کشف بازارهای جدید، مدیون فداکاری ها، تلاش ها و جانشفانی های همه کسانی است که این شرکت را متعلق به خود دانسته اند و از هیچ کوششی برای ارتقای آن دریغ نکرده اند.
خرسندم که امسال، آغاز ورود به سومین دهه فعالیت رسکو را در کنار هم جشن می گیریم و به آینده سرشار از موفقیت و درخشان این شرکت در سایه عزم همکاران متعهد، بیش از پیش امیدوارم.
فرارسیدن سالروز تاسیس شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) را به همه کسانی که از دیرباز تا امروز، دل در گروی پیشرفت آن داشته و دارند و همه توان خود را در این راه صرف می کنند، تبریک می‌گویم و از خدای متعال می خواهم همه ما را در ادامه این مسیر، یاری رساند.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید