استقبال گسترده از غرفه رسکو در نخستین روز «ایران اکسپو 2023»

اخبارو رویدادها

استقبال گسترده از غرفه رسکو در نخستین روز «ایران اکسپو 2023»
1402/02/18

استقبال گسترده از غرفه رسکو در نخستین روز «ایران اکسپو 2023»

در روز آغاز به کار «پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران» که با حضور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رنیس جمهور و جمعی از مدیران ارشد اقتصادی کشور افتتاح شد، غرفه شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) با استقبال گسترده مخاطبان مواجه بود.

به گزارش روابط عمومی رسکو، نمایشگاه «ایران اکسپو 2023» که با حضور بیش از یک هزار و 200 فعال اقتصادی از 30 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، مرکزی برای تبادل تجاری میان تولیدکنندگان محصولات مختلف صنعتی در حوزه های پتروشیمی، پوشاک، لوازم خانگی، انرژی و ... است.
غرفه رسکو در این روز، با حضور مهدی حسنی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت، میزبان مدیران ارشد بخشی های دولتی و خصوصی بود.
سید شهاب عظیمی پوررئیس هیئت مدیره شرکت نفت ایرانول، سید روح الله فقیهی عضو هیئت مدیره و معاون بازرگانی شرکت نفت ایرانول و تعدادی دیگر از مدیران این شرکت با حضور در غرفه رسکو به مذاکره پرداختند.
همچنین مهمانانی از کشورهای عمان، عراق و پاکستان با حضور در غرفه رسکو، پیرامون ایجاد زمینه و توسعه همکاری های دوجانبه تبادل نظر کردند. جمعی از اهالی رسانه نیز در بازدید از غرفه شرکت، با توانمندی های رسکو در زمینه تولید محصولاتش آشنا شدند.
غرفه روانکاران احیا سپاهان در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران واقع در سالن 40، تا 20 اردیبهشت ماه پذیرای بازدیدکنندگان ارجمند خواهد بود.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید