بازدید عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه های شرکت روانکاران احیا سپاهان

اخبارو رویدادها

بازدید عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه های شرکت روانکاران احیا سپاهان
1402/01/20

بازدید عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه های شرکت روانکاران احیا سپاهان

بازدید عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه های شرکت روانکاران احیا سپاهان: رضایت مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در شستا از شاخص‌های عملکردی و اقتصادی رسکو در سال ۱۴۰۱

دکتر «علی حسینی» عضو هیئت‌مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه‌های شرکت روانکاران احیاء سپاهان بازدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی رسکو، دکتر «علی حسینی» مدیر نظارت بر هلدینگ تاپیکو در شستا و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ تاپیکو از کارخانه‌های شرکت روانکاران احیاء سپاهان بازدید کرد.
 در این بازدید که «مهدی حسنی» مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره، «سید مسعود سیدنا» مدیر تولید و بهره برداری و مدیران واحدهای مختلف این شرکت حضور داشتند، ، گزارش عملکردی از از کارخانه‌های تولید روغن صنعتی، تولید روغن موتور و بسته بندی و تولید گریس  به عضو هیات مدیره تاپیکو ارائه شد.
همچنین پس از  بازدید در نشستی که برگزار شد مدیر عامل رسکو، مدیر تولید و بهره برداری، مدیر فروش و مدیر مالی شرکت توضیحاتی در زمینه عملکرد تولید و فروش این شرکت از نظر حجمی و ریالی در سال 1401 ارائه کردند.
 در این نشست عضو هیات مدیره هلدینگ تاپیکو ضمن اعلام رضایت از عملکرد شرکت، پیشنهادهایی برای توسعه کسب و کار رسکو در زمینه تحقق ظرفیت اسمی تولید گریس و روغن موتور،  فروش صادراتی، افزایش سرمایه شرکت و ورود به بازار سرمایه مطرح و تاکید کرد که شرح دقیق بازدید و نقاط قوت و قابل بهبود  شرکت طی گزارشی به هلدینگ های بالاسری شستا و تاپیکو برای تایید و تصویب نهایی ارائه خواهد شد.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید