دیدار مدیرعامل رسکو با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان

اخبارو رویدادها

دیدار مدیرعامل رسکو با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان
1402/01/24

دیدار مدیرعامل رسکو با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان

مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط‌عمومی رسکو، در این دیدار که در محل اداره کل صداوسیمای مرکز اصفهان و با محور توسعه تعاملات رسانه اي برگزار شد، لزوم تلاش حداکثری به منظور تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

مهدی حسنی، مدیرعامل رسکو در این نشست با بیان این که شرکت روانکاران احیاء سپاهان نقش قابل توجهی در تامین نیاز بازار به ویژه در تولید محصولاتی مانند «گریس» دارد، گفت: این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وهمسو با سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)و  شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو)، رشد تولید را که مهم‌ترین عامل در مهار تورم محسوب می‌شود در سال جاری در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: استفاده از دانش روز، ظرفیت‌های منحصر به فردی برای رسکو ایجاد کرده و این قابلیت وجود دارد که با توسعه تعاملات رسانه‌ای و هم‌افزایی با رسانه ملی، گام‌های موثری در افزایش تولید محصولات برداشته شود.
یوسف افشاری‌نیا، مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان نیز با بیان این که مسئولیت اجتماعی صداوسیما ایجاب می‌کند که از فعالان عرصه تولید در کشور حمایت کند، گفت: برگزاری ميزگردهاي اقتصادي به منظور ارائه راهکارهای بهینه برای رونق تولید و کاهش تورم از موثرترین اقدامات در این حوزه است و رسکو می تواند با مشاركت در برنامه‌هاي اقتصادي تولید محور، از این فرصت استفاده کند.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید