دیدار مدیرعامل رسکو با خانواده شهیدان حجازی

اخبارو رویدادها

دیدار مدیرعامل رسکو با خانواده شهیدان حجازی
1402/02/10

دیدار مدیرعامل رسکو با خانواده شهیدان حجازی

مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) با حضور در منزل شهیدان سید محمود و سید حشمت الله حجازی در شهرستان شهرکرد، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

به گزارش روابط ‌عمومی رسکو، «دکتر مهدی حسنی» در این دیدار با تاکید بر این که آرامش و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهداست، گفت: وظیفه ایرانی و اسلامی ما این است که در همه لحظات، به یاد شهدا و قدردان خانواده معظم آنها باشیم.
وی همچنین خطاب به مادر و پدر شهیدان حجازی گفت: ما با خدای خود عهد بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر از هیچ کوششی برای کمک به ارتقا و پیشرفت کشور در حوزه اقتصادی دریغ نخواهیم کرد.
«دکتر مهدی منصوری بیدکانی» استاد اقتصاد دانشگاه مشهد مقدس و معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت بیمه 《ما》نیز که در این جلسه حضور داشت، با تاکید بر این که خانه شهدا، حرم است، گفت: بدون تردید حضور در جمع اعضای خانواده شهیدان حجازی، توفیقی الهی است و امیدوارم که ما بتوانیم با کمک الهی، پاسدار حرمت خون شهدا باشیم و  معنی این جمله در صحنه اقتصاد  این است که بتوانیم سیاست هایی برگزینیم که خیرش به مردم برسد 
«عبداله احمد زاده چالشتری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد نیز در این جلسه با قدردانی از این حضور، اظهار امیدواری کرد با تاسی به راه و یاد شهدا، هر روز بر صفحات کارنامه پرافتخار کشور عزیزمان افزوده شود.
در این دیدار که جمعی از مدیران رسکو و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد نیز در آن حاضر بودند، مادر و برادر جانباز شهیدان حجازی به بیان خاطراتی از آن دو شهید بزرگوار پرداختند.
گفتنی است شهید سید محمود حجازی، بیست و هفتم بهمن ماه 1365 و شهید سید حشمت الله حجازی، دوّم اسفندماه 1365 در جریان عملیات غرورآفرین و شکوهمند «کربلای پنج» در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید